Tuesday, August 5, 2014

Memperbaharui

Assalamualaikum . Kembalinya aku disini dengan satu tujuan . Memandangkan aku semakin meningkat dewasa dan Blog ni aku creat pada zaman pra-matang aku dan segala post pada zaman pra-matang aku telah pun di hapuskan dengan penuh perasaan malu .

Aku tak pasti lagi Blog aku ni akan menceritakan pasal topik apa . Mungkin random? Random la kan baru banyak bahannya . Aku tak janjikan cerita aku ni boleh dapat perhatian mana-mana pirhak . Dan Blog bodoh ni mungkin tempat untuk aku meluahkan perasaan yang negatif .

Buat masa ni aku tak ada apa yang nak disampaikan . Aku mungkin tak selalu up-date Blog ni sebab aku tak suka online pakai laptop . Kalau aku on laptop selalunya untuk check benda-benda yang penting bagi aku .

Ok , see you soon ...

No comments:

Post a Comment