Wednesday, August 6, 2014

Stalker Tegar

Assalamualaikum . selamat pagi kawan-kawan .

Hari ini aku bangun tidur je terus keluar bilik . tengok tv tak off , lampu tangga tak off . Tilik kat luar tengok ada kerata mak aku . Aku fikir dia terlajak tidur . Berlari aku ke atas masuk bilik dia tanya tak kerja ke , rupa-rupanya dia cuti .

Masuk semula dalam bilik . Online la stalk Si Bebal tu punya wechat . Ayat intro dia "Half of my heart gone" . Aku syak la kan di ni baru putus . Kalau tak putus pon gaduh . tak mungkin gaduh la , pasal dorang memang selalu gaduh . Semalam aku keluar dengan dia , ada je pasangan dia tu call dia , siap tanya boleh mesej ke tak . Panas tak panas jugak la aku dengar . Aku tadah je telinga aku ni . Masa tu rasa nak rampas phone dia campak luar tingkap pon ada .

Entah la labuuuu . kalau memang dorang putus pon , aku manusia paling selak , paling suka . Puas hidup aku . Tapi bukan sebab aku la kalau dorang putus pon . Aku biar je dorang menjadi-jadi .

Tak apa aku akan pantau lagi perkembangan dorang . Kite tengok endding dorang putus atau kahwin .

No comments:

Post a Comment